Datum start | 30-10-2015 | Datum einde | 30-10-2015 |
---|---|---|---|
Tijd start | 09:00 | Tijd einde | 15:00 |
Lokatie | DC2 Datacenter | Status |
Korte Omschrijving van de kwetsbaarheid
Om 09:00 hebben wij geconstateerd dat het niet mogelijk is om wijzigingen in het virtuele datacenter door te voeren via de vcloud portal. Na de eerste probleem analyse is gebleken dat dit wordt veroorzaakt doordat de cell proxy geen verbinding heeft met ”virtual center”.
Getroffen systemen
Alle virtuele machines in het virtuele datacenter zijn beschikbaar, het is op dit moment echter niet mogelijk om wijzigingen door te voeren via de vcloud portal.
Update 11:29: Op dit moment kan de vcloud portal regelmatig verminderd of niet bereikbaar zijn in verband met werkzaamheden om de problemen te verhelpen.
wij houden u op de hoogte van de voortgang.
Update 15:16: Het probleem met de vcloud portal is omstreeks 15:00 uur verholpen. Het portaal functioneert weer naar behoren.
Te nemen maatregelen
Het probleem met de vcloud portal is omstreeks 15:00 uur verholpen. Het portaal functioneert weer naar behoren.
Voor meer informatie
Statusupdates worden via deze pagina gecommuniceerd. Voor meer informatie kunt u bellen naar 020 337 1801 of via e-mail support@denit.nl