27-03-2018 Support Spoed onderhoud VMWare platform

Datum start 27-03-2018 Datum einde 28-03-2018
Tijd start 20:30 Tijd einde
Lokatie Status Opgelost

[Update 22:45]

Beste Klant,

De herstelwerkzaamheden zijn inmiddels afgerond en wij hebben alle beheerde klantsystemen gecontroleerd en daar waar nodig correctieve maatregelen genomen. Wij werken samen met onze leverancier om te zoeken naar de oorzaak van de problemen van de laatste periode. Wij zullen op korte termijn een initiële root cause analyse opleveren met gedetailleerde uitleg over de storing.

 

[Update: 11:00]

De connectiviteit issues zijn opgelost. De nieuw geplaatste apparatuur handelt primair alle netwerkverkeer af. Wij handelen momenteel de laatste issues met klantsystemen af.

 

[Update: 08:00]

In verband met de aanhoudende storingen is besloten vannacht de getroffen netwerkcomponenten versneld te vervangen. De werkzaamheden hebben gedurende de hele nacht  plaatsgevonden en heeft in sommige gevallen voor een onderbreking gezorgd in de bereikbaarheid van de klantsystemen. Enkele klanten kunnen hier nog last van hebben en wordt momenteel hard aan gewerkt om de bereikbaarheid van deze klantsystemen te herstellen.

 

[Update: 00:06]
Inmiddels zijn de voorbereidingen getroffen om het bestaande virtual chassis te vervangen voor nieuwe apparatuur.
Om dit met minimale impact te bewerkstelligen, is er zojuist een gecontroleerde failover gedaan.

Zodra de werkzaamheden zijn afgerond, zal dit worden gemeld op deze pagina.

 

[Update 22:00]

De storing is inmiddels verholpen. De netwerk dienstverlening is volledig hersteld. Wij zijn momenteel de klantsystemen aan het controleren.

 

Beste Klant,

Op dit moment ondervinden wij wederom een storing op het netwerk van Denit. Wij zijn druk bezig met het oplossen hiervan.